Znajdź swoję nindo

Znajdź swoje nindo i zostań wspaniałym ninja.


#1 2010-01-08 21:54:32

Eisaku

http://img263.imageshack.us/img263/4672/hokagej.jpg

Zarejestrowany: 2009-12-30
Posty: 8
Punktów :   

Rangi

Tutaj przedstawione są Rangi w grze.

1.Uczeń Akademii.
By awansować: Od rozpoczęciu gry na "moje-nindo.pun.pl" stajesz się automatycznie Uczniem Akademii.
Chakra: 2'000ch.
Jutsu: Pierwsze jutsu to:
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
Jednakże nie uczęszczając do Akademii nie zdołasz nauczyć się tych technik.


2.Gennin
By awansować: Pod koniec Akademii (min. 5 osób które ukończyły lekcje) odbędzie się egzamin który sprawdzi twoje umiejętności.
Chakra: 5'000ch.
Jutsu:
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
-5 zwykłych wybranych.
(Razem powinniście mieć 8 jutsu zwykłych)
Trener ma prawo poszerzać waszą wiedzę.

3.Chuunin
By awansować: Zdać specjalny egzamin który obejmuje kilka konkurencji w których można nawet zginąć.
Chakra: 10'000ch.
Jutsu:
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
-8 zwykłych wybranych
-2 silne techniki
(Razem powinniście mieć 11 jutsu zwykłych i 2 silne)
Z rangą Chuunina można zostać nauczycielem.


4.Jounin
By awansować: Wykazać się specjalnymi zdolnościami (Również na egzaminie na chuunina). Ciężka praca i niezwykły talent. Dostaje się powiadomienie.
Chakra: 20'000ch.
Jutsu:
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
-15 zwykłych wybranych
-5 silnych technik
-1 wymyślona technika
(Razem powinniście mieć 18 technik zwykłych, 5 silnych i 1 wymyślone)

5.Elitarny Jounin
By awansować: Awans jest bardzo trudny ponieważ trzeba wyróżniać się spośród Jouninów.
Chakra: 40'000ch.
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
-25 zwykłych jutsu
-10 silnych technik
-3 wymyślone techniki
(Razem powinniście mieć 28 zwykłych jutsu, 10 silnych oraz 3 wymyślone)


6.Sannin
By awansować: Tu potrzeba czegoś więcej niż talent.
Chakra: 60'000ch.
Jutsu:
-Bunshin no Jutsu
-Kawarimi no Jutsu
-Henge no Jutsu
-30 zwykłych technik
-13 silnych technik
-4 wymyślone techniki
(Razem powinniście mieć 33 zwykłe jutsu, 13 silnych i 4 wymyślone)

7.Legendarny Sannin
By awansować: Zostać wybranym z pośród innych Sanninów przez Hokage
Chakra: 80'000ch
Jutsu:
-Wszystkie zwykłe techniki
-15 silnych technik
-5 wymyślonych technik
(Razem powinniście mieć wszystkie zwykłe jutsu, 15 silnych i 5 wymyślonych)


8.Sage
By awansować: Być minimalnie Sanninem i zostać wybranym przez Kage. Daleko wywyższać się umiejętnościami.
Chakra: 150'000
Jutsu:
-Wszystkie zwykłe techniki
-25 silnych technik
-6 wymyślonych technik
(Razem powinniście mieć wszystkie zwykłe jutsu, 25 silnych i 6 wymyślonych)

9.Kage
By awansować: Trzeba być bardzo długo Sage i zrzec się jego obowiązków. (Jeśli zrzekniesz się a Administrator Główny nie wyrazi zgody zaczynasz jako L.Sannin)
Chakra: 250'000
Jutsu:
-Wszystkie zwykłe techniki
-30 silnych technik
-8 wymyślonych technik
(Razem powinniście mieć wszystkie zwykłe jutsu, 30 silnych i 8 wymyślonych)


10.Rikudo Sennin
By awansować: Trzeba być bardzo długo Kage i zrzec się jego obowiązków. Wyruszyć na długą wyprawę (W prawdziwym życiu trwa ona tydzień) na której nie wolno pisać fabularnych postów nigdzie indziej niż w swoim temacie z wędrówką. (Wolno pisać tylko w sprawach nie-fabularnych)
Jutsu:
-Wszystkie zwykłe techniki
-Wszystkie silne techniki
-10 wymyślonych technik
(Razem powinniście mieć wszystkie zwykłe jutsu, wszystkie silne i 10 wymyślonych)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.percepcja.pun.pl www.symbianus.pun.pl www.panfuq.pun.pl www.klubsm.pun.pl www.muitobem.pun.pl